Welkom bij Smart2Scool!
 
Uw zoon/dochter komt in schooljaar 2022-2023 als leerling op de Burgemeester Harmsma School. Burgemeester Harmsma School gaat voor het achtste jaar op rij het onderwijs vormgeven met ondersteuning van Chromebooks. Hierdoor heeft de school door de jaren heen veel ervaring opgebouwd met de aanschaf van Chromebooks in zowel de particuliere markt, als collectieve aankoop door middel van gespreid betalen of via een directe aankoop. Evenals voorgaande schooljaren kunt u als ouder/verzorger ook komend schooljaar tegen een zeer scherp onderwijstarief de Chromebook via Smart2Scool aanschaffen. Door de jaren heen is Smart2Scool een uiterst betrouwbare partner gebleken.


U krijgt 2 mogelijkheden voor de aanschaf van uw Chromebook:

Instroom leerjaar 1 en 2
Voor leerlingen die in het 1e en 2e leerjaar instromen zijn de volgende opties van toepassing:

  1. directe aanschaf door middel van iDeal en bankoverschrijving;
  2. afbetaling in 12, 24 of 36 termijnen (in 3 jaar) naar keuze (incassokosten € 1,25 per incasso).

Instroom leerjaar 3
Voor leerlingen die in het 3e leerjaar instromen zijn de volgende opties van toepassing:
  1. directe aanschaf door middel van iDeal en bankoverschrijving;
  2. afbetaling in 12 of 24 termijnen naar keuze (incassokosten € 1,25 per incasso);.

Optimale bescherming

De laptop gaat iedere dag met de leerling op reis, gaat meerdere malen per dag in en uit de tas en daarom is een goede bescherming van de laptop standaard onderdeel van het aanbod.

Wat krijgt u hiervoor:
  1. Asus Chromebook C214 11.6" HD Touch N4020 4GB 32GB eMMC 
  2. een kwaliteitshoes die goedgekeurd is door de verzekering;
  3. een verzekering met schadeafhandeling en werelddekking voor 36 maanden;
  4. de volledige ontzorging van de administratieve-, financiële- en schade-afhandeling;
  5. de Chromebook via school gekocht, wordt automatisch gekoppeld aan het Google school management systeem.
  6. in het totaalbedrag is rekening gehouden met de bijdrage van de school ter hoogte van € 125,00.

Een Chromebook aanschaffen via Smart2Scool biedt u een aantal voordelen:

  1. u kunt betalen in 12, 24 of 36 termijnen;
  2. u heeft ondersteuning op school door systeembeheer bij storingen;
  3. de Chromebook is 3 jaar uitgebreid verzekerd, de hoes heeft 1 jaar fabrieksgarantie op gebreken;
  4. bij aanschaf ontvangt u een eigen inlogcode; hiermee kunt  u de financiën en lopende betalingen "live" volgen.
  5. de garantieclaims worden in behandeling genomen en afgehandeld met de leverancier;
  6. de Chromebook is verzekerd tegen schade en diefstal na braak;
  7. de afhandeling van schade, administratie en reparatie/vervanging wordt geregeld;
  8. het leerproces wordt zo kort mogelijk onderbroken door het snelle reparatieproces;
  9. tijdens een eventuele reparatie zijn er reserve Chromebooks beschikbaar die een leerling tijdelijk mag lenen;
  10. er zijn geen onverwachte extra kosten, alleen een eigen risico van € 35,- bij schade;
  11. de schadeafhandeling vindt ook tijdens vakantieperiode plaats.

Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, dan horen wij dit graag. U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

* Via e-mail (info@smart2scool.nl)
* Via de live chat (maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00) op www.smart2scool.com
* Via de telefoon (maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00) op 088-0071010


Levering van de Chromebook!
De Chromebooks worden in de eerste schoolweek van het nieuwe schooljaar centraal in de klas op school uitgereikt.


De voorwaarden van de gebruikersovereenkomst en de verzekeringsvoorwaarden vindt u hier:

De voorwaarden bij de gebruikersovereenkomst leest u hier
De polisvoorwaarden van Smart2Scool leest u hier
De Verzekeringskaart van toepassing op de Smart2Scool verzekering leest u hier


Smart2Scool is lid van Privacyconvenant Onderwijs en volgt deze richtlijnen. 
Voor het convenant in te zien klik hier.


Klik op onderstaande knop om naar de webshop te gaan..
Hoe werkt het
  1. Kies uw apparaat

  2. Vul uw gegevens in

  3. Lees de overeenkomst door

  4. Zet uw digitale handtekening

  5. Lees de incassomachtiging door (in geval van huur)

  6. Zet uw digitale handtekening

  7. Na goedkeuring ontvangt u een bevestiging