Verzekering Tablets / Laptops

Combinatie van een adequate herstelservice en verzekering

De verzekering is gericht op een snelle afhandeling bij garantie en schade ongeacht de oorzaak. Door gebruik te maken van een online servicetool wordt de administratie volledig uit handen genomen en is het serviceproces volledig inzichtelijk. De schadeafhandeling met de verzekeraar wordt op de achtergrond uitgevoerd. Het eigen risico bij schade wordt direct bij de verzekerde en/of gebruiker in rekening gebracht.

Uitgebreide dekking

  • Alle van buitenkomende onverwachte gebeurtenissen die leiden tot schade.
  • Schade door gebreken van het product.
  • Brand, diefstal, water en vochtschaden.
  • Onzorgvuldigheid, eigen schuld, nalatigheid.
  • Vallen, stoten en omvallen.
  • Verkeerd gebruik.
  • Schade tijdens transport.
  • Werelddekking.

 

Periode, vergoeding en eigen risico

Dekkingsperiode:

  • Tablet: 36 maanden.
  • Laptop 48 maanden.


Afschrijving

  • Tablet: geen afschrijving.
  • Laptop – 1e en 2e jaar geen afschrijving, in het 3e jaar 20% en in het 4e jaar 30% afschrijving op de nieuwprijs.
  • Vergoeding geschied in natura (gelijkwaardig model als verzekerd object).
  • Eigen risico bij schade: de afhandeling van het eigen risico wordt bij schade via iDeal direct bij de verzekerde en/of gebruiker in rekening gebracht.
  • Eigen risico tablet  € 50,00
  • Eigen risico Laptop  € 75,00

 

Pick-up & Return

  • Ophalen binnen 24 uur na servicemelding: centraal op een locatie van de school of direct op het privéadres van de leerling.
  • Adreslabel voor verzending: er wordt per email een adreslabel verzonden voor vermelding  op het pakket.
  • Bezorgen binnen 24 uur na herstel en ontvangst betaling eigen risico: centraal op een locatie van de school of direct op privéadres van de leerling.

 

Transparantie

  • Dankzij de online servicetool: alle devices die zijn opgenomen in het contract worden nauwkeurig in kaart gebracht en zijn automatisch gekoppeld aan de leerling.
  • Dankzij online statusmeldingen: na het aanmelden van een servicevraag wordt er automatisch een status toegekend. Van iedere status wijziging wordt automatisch een email verstuurd.
  • Dankzij online rapportages: het serviceproces is volledig inzichtelijk voor zowel de leerling en school.